تولیدکننده مدرن‌ترین سیستم‌های گرمایشی

گرمایش لوله ای رستوران ها، ویلاها و فضای باز

گرمایش لوله ای رستوران ها، ویلاها و فضای باز
26آگوست

گرمایش لوله‌ای رستوران‌ ها، ویلا ها و فضای باز با سیستم‌ های مختلفی امکان پذیر است که یکی از این سیستم ها ، دستگاه هیتر تابشی لوله ای یا همان گرماتاب رستورانی می باشد.

با توجه به توسعه صنعت رستوران و کافی‌ شاپ و همچنین گسترش فرهنگ استفاده از فضای باز در فصول سرد سال در فضاهایی نظیر رستوران، باغ تالار، ویلا، آلاچیق، روف گاردن و… یکی از دغدغه‌ های صاحبان این فضاها تامین گرمایش فضای باز است.

شرکت گرماسان با تولید و ارائه متنوع‌ترین محصولات گرمایش تابشی لوله‌ ای و با ایجاد گرمایش مطلوب امکان گرم نمودن فضاهای باز رستوران‌ها، تراس‌ها، آلاچیق‌ها، روف گاردن‌ها، ویلاها و… فراهم نموده است.

همچنین امکان نصب این سیستم‌ها در فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌های مرتفع نظیر نمایشگاه‌ های اتومبیل، مبل، فروشگاه‌ های بزرگ و… وجود دارد. توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر محتوای هیتر گازی گرماتاب را بخوانید.

با توجه به شرایط نصب، این دستگاه‌ های گرماتاب هیچگونه فضای مفیدی را اشغال نمی‌ کنند و یک شرایط مناسب را جهت ایجاد فضای گرم و دلچسب فراهم می‌کنند.

جهت زیبایی سیستم‌ های نصب شده در رستوران‌ها در صورت درخواست مشتری توری محافظ (گارد) نیز به دستگاه اضافه می‌ گردد.

برای خرید گرماتاب رستورانی و فضای باز و گرم کردن راحت محیط کار خود ( گرمایش رستوران ) می توانید با شماره ۲۲۲۲۹۱۷۶ – ۰۲۱ تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را در این مهم راهنمایی کنند. در هفت روز هفته ما پاسخگوی نیاز شما هستیم تا محصول مورد نظرتان را تهیه کنید.

مشخصات انواع سیستم های گرماتاب

در ادامه، جدول مشخصات انواع گرماتاب (هیتر تابشی لوله ای) را برای شما آماده کردیم تا بتوانید دقیق تر نسبت به مدل مرتبط با نیازتان اقدام کنید. همچنین برای اطلاع از جزئیات و نرخ این سیستم گرمایش تابشی می‌توانید به صفحه قیمت گرماتاب مراجعه کنید.

u %D9%84%D9%88%D9%84%D9%87 %D8%A7%DB%8C - گرمایش لوله ای رستوران ها، ویلاها و فضای باز
گرمایش لوله ای رستوران‌ها، ویلاها و فضای باز